3 uwagi dotyczące projektowania skutecznego billboardu

Categories: Firma

Billboardy to prawdopodobnie podstawowe narzędzie reklamy zewnętrznej. Popularne od dziesięcioleci, cały czas stanowią bardzo istotny element kampanii reklamowych. Często używa się ich jako stałej ekspozycji reklamowej.

Jak zaprojektować billboard by był efektywnym przekazem reklamowym? Poniżej 3 punkty które należy wdrożyć.

  • Umieść na billboardzie coś co zwróci uwagę. Może to być jakieś atrakcyjne zdjęcie. Nikt nie wychodzi do miasta by studiować przekazy reklamowe umieszczone na billboardach. Prawdopodobnie masz około sekundy by sprawić by oko przechodnia zostało na reklamie kilka sekund dłużej.
  • Stwórz krótki, zwięzły komunikat reklamowy. Jeżeli ktoś już te kilka sekund poświęci, niech ma możliwość zapoznania się z konkretnym hasłem, które z kolei sprawi, że będzie zaintrygowany ofertą.
  • Kiedy ktoś zostanie zainteresowany szerszym zapoznaniem się z ofertą, nie zostawiaj go samemu sobie. Daj mu jasną informację kontaktową, ewentualnie możesz też dodać zachętę do działania. Zamieść informacje typu, gdzie się udać, zadzwonić, jaką stronę internetową odwiedzić.
«